عملکرد مدیران در ادارات


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 12 شهريور 1391
بازدید : 3465
نویسنده : علی

به گزارش صبح خوشاب نماینده خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت : اعتقاد من این است که در حوزه کاری خودم از نظرات علما ،مسئولین ،خانواده شهدا و مردم بهره بگیرم تا بتوانم وظیفه ام را به درستی انجام دهم.

آیت اله حسن عالمی افزود  : مدیران در ادارات هر کدام نماینده دولت هستند و باید عملکردشان بر مبنای ارزش های انسانی ، دینی و اخلاقی باشد.

وی با بیان اینکه اگر در هر مسئولیتی که داریم هدفمان خدمت باشد حضورمان در جایگاه مشروع است و برایمان اجر دارد افزود :  اما اگر از  این جایگاه  ها استفاده الهی نکنیم و عنوان خواهی کنیم و هدفی غیر از هدف الهی داشته باشیم آن جایگاه را خیلی زود از دست خواهیم داد.

وی به رفتار صحیح مدیران با مردم اشاره کرد و گفت:هیچ مدیری حق ندارد از موضع تکبر و خودخواهی نسبت به مردم عمل کند ،این پست ها ،پست های خدمت و خدمتگذاری و بندگی خداست اگر انسان اینگونه عمل کند مدیریتش پایدار و با برکت خواهد بود.

حضرت آیت الله عالمی  با اشاره به تازه تاسیس بودن شهرستان خوشاب گفت : مدت زیادی از شکل گیری سیاسی شهرستان نمی گذرد و قتی شهرستان نو پاست یعنی کار انجام نشده در آنجا بسیار است و باید کار صورت بگیرد.

وی گفت :مدیران باید تمام تلاششان را بکنند تا شهرستان آباد شود ،تلاش تنها به این نیست که اعتباری دریافت کنند و در همان منطفه هزینه کنند ،بخشی از کار داشتن اراده عمران و آبادانی است.

وی به محاصره اقتصادی کشورمان از سوی دشمن اشاره کرد و گفت:بعد از اینکه دشمن از ضربه زدن نظامی و فیزیکی  نسبت به کشورمان مایوس شد محاصره اقتصادی را در پیش گرفت اما باید به دشمن بفهمانیم با حصر اقتصادی کشورمان بیش از پیش روی پای خود می ایستد.

آیت الله عالمی افزود:با محاصره  اقتصادی از سوی دشمن ،رهبر معظم انقلاب شعار اقتصاد مقاومتی را اعلام کردند و گفتند :هر مقدار اعتبار که دولت در اختیار ادارات قرار می دهد باید در آن بهترین صرفه جویی به عمل آید.

وی به تکنولوژی کشاورزی منطقه اشاره کرد و گفت :منطقه از لحاظ کشاورزی در رتبه خوبی قرار دارد و بخش اعظم این شهرستان از طریق کشاورزی امرار معاش می کنند.

آیت الله عالمی از مسئولین جهاد کشاورزی خواستار کمک به مردم شد و گفت:شما بیشتر از همه موظفید که به این مردم کمک کنید و هر آنچه در توان دارید در طبق اخلاص در عرضه خدمت به مردم دریغ نکنید.

وی به ریشه دار بودن دین و دیانت در منطقه اشاره کرد و گفت:زمینه تدین و تعبد در این منطقه خیلی ریشه دار است و باید شکوفایی شود و از اسلام و مزایای آن برای مردم گفته شود .

وی به مساله زکات اشاره کرد و گفت:مسئولین زیربط باید موضوع  زکات را به مردم بگویند تا مردم به موقع زکات خود را پرداخت کنند تا به موقع به دست محرومین و فقرا برسد.

فرماندار خوشاب نیز در ادامه به اقدامات انجام شده اشاره کرد و گفت:از زمان استقرار فرمانداری تا کنون ۱۵ اداره را مستقل و مستقر کرده ایم و به طور متوسط هر ماه ۲ اداره را مستقر می کنیم.

حسین ابراهیمی کردیانی افزود:با توجه به اینکه منطقه ،منطقه عالم پروری است به لحاظ فرهنگی به یک مدرسه علمیه نیاز داریم

وی به مسائل اقتصادی اشاره کرد و گفت:مردم از گرانی ها گلایمند هستند که باید در سطح ملی به این موضوع رسیدگی شود

حضرت آیت الله عالمی در دیداری که با خانواده شهدا در محل سالن اجتماعات فرمانداری داشت از حمایت مردم در جهت راه یابی خود به مجلس خبرگان رهبری تقدیر و تشکر کرد

 

منبع:صبح خوشاب




:: برچسب‌ها: مجلس خبرگان , نماینده , خوشاب , ایت الله حسن عالمی , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خوشاب و آدرس khoshabnt.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 580
بازدید کل : 78906
تعداد مطالب : 149
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1



لینک باکس هوشمند پردیس

وو
................................. .. Instagram

RSS

Powered By
loxblog.Com